close
تبلیغات در اینترنت
خرید دامنه
تدریس خصوصی ریاضی ششم دبستان در تهران - 4

تدریس خصوصی ریاضی ششم

تدریس خصوصی با تضمین واقعی توسط اساتید دانشگاه و دبیران رسمی آموزش و پرورش، با کمترین هزینه بهترین معلم خصوصی را در منزل خود ببینید

براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجوگر پیشرفته



تدریس خصوصی ریاضی ششم دبستان در تهران

 

 

 



modarese khob on twitter  modarese khob on facebook  modarese khob on facebook 
بررسی صفحات 46-48 کتاب ریاضی ششم چاپ 95-96


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 238


نویسنده
نویسنده : مدیر
تاریخ : [شنبه 20 شهريور 1395 ] [ 22:38]
تاریخ

 

کار در منزل 1

کار در منزل 2

پاسخنامه 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 241


نویسنده
نویسنده : مدیر
تاریخ : [دوشنبه 04 مرداد 1395 ] [ 0:11]
تاریخ

 

تدریس خصوصی و مزایای آن

نویسنده : دکتر منگروم ، دکتر استری چارت
مترجم : محمود کریمی شرودانی

هدف از تدریس خصوصی ، کمک به دانش آموزان است تا به خودشان کمک کنند و به آنها کمک شود یا آنها را هدایت کنیم تا به نقطه ای برسند که یادگیرندگان مستقل و موفق شوند.
تدریس خصوصی در خانه شما ، در یک مرکز محلی یا ملی تدریس خصوصی و به صورت آن لاین میسر است.
چگونه باید بفهمید که آیا تدریس خصوصی برای شما یا بچه تان مورد نیاز است؟ دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد که چرا شما یا بچه تان نیاز به تدریس خصوصی دارید. در ادامه چند مورد از مهم ترین دلایل آمده است :
معلم ها یا مشاورین ، تدریس خصوصی را پیشنهاد کنند.
نمره ها در حال کم شدن باشند.
تکالیف خانه به صورت فزاینده ای سخت به نظر آیند.
اضطراب بی اندازه قبل از امتحانات باشد.
احساس خودارزشمندی در حال سقوط باشد.
بی علاقه بودن نسبت به یادگیری.
احساس تمایل به دست کشیدن و رها کردن.
مخالفت برای انجام کارهای مدرسه.
بی میلی برای رفتن به مدرسه.
تدریس خصوصی چه مزایایی دارد؟
تدریس خصوصی از راه های مختلفی می تواند مفید واقع شود. در ادامه چند مزیت برای آن آمده است :
موجب توجه شخصی شده می شود.
نمرات را بهبود می بخشد.
آگاهی و فهم نسبت به مطالب درسی را افزایش می دهد.
موجب فراهم شدن تمرین متمرکزانه می شود.
اجازه پیشرفت با آهنگ حرکت شخص را می دهد.
به سمت استفاده بهتر از زمان مطالعه هدایت می کند.
احساس اطمینان به نفس و خودارزشمندی را افزایش می دهد.
به یادگیری در سطوح بالاتر تشویق می کند.
به یادگیری با هدایت خود شخص کمک می کند.
رقابت را کاهش می دهد.
تحسین، بازخورد و تشویق را فراهم می آورد.
مرور مهارت هایی که بیشتر تدریس نشده اند و در آنها تسلطی پیدا نشده را فراهم می کند.
دلایلی که تدریس خصوصی را الزام آور می کنند و مزیت هایی که به وسیله ی تدریس خصوصی فراهم می شوند را مرورکنید. چنین کاری به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا شما یا بچه شما باید به تدریس خصوصی فکر کند یا نه.
همه نیاز به تدریس خصوصی ندارند. اما وقتی که نیاز باشد، تدریس خصوصی می تواند به موفقیت کمک بزرگی کند

گرداورنده: انجمن دبیران ومشاوران ایران


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 288


نویسنده
نویسنده : مدیر
تاریخ : [جمعه 06 فروردين 1395 ] [ 4:13]
تاریخ

آموزش به دو صورت خصوصی و گروهی می تواند انجام شود. تدریس خصوصی به نسبت تدریس گروهی مزیتهایی دارد که تعدادی از آنها در اینجا ارائه می گردد: 

- در حالت تدریس خصوصی و نیمه خصوصی چون تعداد دانشجو یا دانش آموزان به نسبت کلاسهای گروهی خیلی کمتر است، سوالات به صورت راحتتری پرسیده شده و اشکالات خیلی راحت تر برطرف خواهد شد. 
- در صورتی که کلاسهای تدریس خصوصی در منزل برگزار گردد، وقت دانشجو یا دانش آموز در راه کلاس تلف نمی شود. 
- خیلی از دانش آموزان یا دانشجویان در بعضی از قسمتهای درس اشکالات پایه ای دارند که در کلاسهای گروهی قابل تشخیص و قابل رفع نیست. در کلاسهای خصوصی دانشجویان یا دانش آموزان به راحتی می توانند سوالات و اشکالات خودشان را بپرسند. 
- در کلاسهای خصوصی در صورتی که مدرس متناسب با سلیقه دانشجو و یا دانش آموز تدریس نکند، به راحتی می توان با مدرس دیگری کار کرد و مدرس را عوض نمود. 


:: امتیاز: نتیجه : 3 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 3

:: بازدید : 237


نویسنده
نویسنده : مدیر
تاریخ : [جمعه 06 فروردين 1395 ] [ 1:19]
تاریخ


الف: به حرف دانش آموزان تنبل، متقلب، و مزاحم گوش ندهيد . 

ب:همه سوالات را يكباره نگاه نكنيد اگر سخت باشد اضطراب شما افزايش يافته و تمركز تان به هم مي ريزد پس سوالات را به ترتيب خوانده و جواب دهيد. 

ج: وقت خود را صرف پيدا كردن جواب براي سوالاتي كه نمي دانيد هدر نكنيد پاسخ به آنها را به وقت اضافه بسپاريد. 

د: دانستن سوال نصف جواب است پس همه سوالات را تا آخر بخوانيد خصوصآ در سوالات تستي كه موارد مشابه زياد است. 

ه: سعي كنيد زماني را در آخر جلسه براي چك نمودن و مرور نوشته هايتان در نظر بگيريد تا مبادا آنها را اشتباه يا جابجا جواب نداده باشيد. 

چگونه مطالعه موفق داشته باشیم ؟ 

مقدمه 
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که هنگام مطالعه از چه روشی استفاده می‌کنید؟ یک روش مطالعه صحیح و اصولی می‌تواند بسیاری از مشکلات تحصیلی را از بین ببرد. بررسیهای بعمل آمده گویای آن است که افرادی که در زمینه تحصیل موفق بوده‌اند، روش صحیحی برای مطالعه داشتند. یادگیری(learning) مسئله‌ای است که در سراسر طول زندگی انسان بویژه در دوران دانش آموزی و دانشجویی اهمیت زیادی دارد. چرا که دانش آموزان و دانشجویان همیشه در معرض امتحان و آزمون قرار دارند و موفقیت در آن آرزوی بزرگشان است. 

شاید به افرادی برخورده باشید که می‌گویند: همه کتابها و جزوه‌ها را می‌خوانم، اما موقع امتحان آنها را فراموش می‌کنم، یا من استعداد درس خواندن را ندارم، چون با اینکه همه مطالب را می‌خوانم اما همیشه نمراتم پایین است و یا ... . بسیاری از اینگونه مشکلات به نداشتن یک روش صحیح برای مطالعه باز می‌گردد. عده‌ای فقط به حفظ کردن مطالب اکتفا می‌کنند، بطوری که یادگیری معنا و مفاهیم را از نظر دور می‌دارند. این امر موجب فراموش شدن مطالب بعد از مدتی می‌شود، در واقع آنچه اهمیت دارد یادگیری معنا و مفهوم است، چیزی که نمی‌توانیم و نباید از آن دور باشیم. 

برای آنکه مطلبی کاملا آموخته شده و با اندوخته‌های پیشین پیوند یابد، باید حتما معنا داشته باشد، در این صورت احتمال یادگیری بیشتر و احتمال فراموشی کمتر خواهد شد. بنابراین قبل از اینکه خود را محکوم کنیم به نداشتن استعداد درس خواندن ، کمبود هوش ، کمبود علاقه ، عدم تونایی و سایر موارد ، بهتر است نواقص خود را در مطالعه کردن بیابیم و به اصطلاح آنها بپردازیم. در اینصورت به لذت درس خواندن پی خواهیم برد. اولین قدم در این راستا آن است با اندکی تفکر عادتهای نامطلوب خود را در مطالعه یافته و سپس عادتهای مطلوب جایگزین آن گردد.
برای تغییر عادات مطالعه مراحل زیر را باید در نظر گرفت: 



:: امتیاز: نتیجه : 3 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 3

:: بازدید : 278


نویسنده
نویسنده : مدیر
تاریخ : [پنجشنبه 05 فروردين 1395 ] [ 3:30]
تاریخ


:: امتیاز: نتیجه : 1 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 7

:: بازدید : 284


نویسنده
نویسنده : مدیر
تاریخ : [دوشنبه 02 فروردين 1395 ] [ 3:36]
تاریخ


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 284


نویسنده
نویسنده : مدیر
تاریخ : [دوشنبه 02 فروردين 1395 ] [ 3:33]
تاریخ

ششمی‌های عزیز! امسال علاوه بر این‌که باید تلاش کنید تا در مدرسه و درس‌ها پیشرفت کنید باید خود را برای دو آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه‌دولتی آماده کنید. برای موفق شدن در این دو آزمون توجه به نکات زیر مفید خواهد بود:

1) داشتن برنامه‌ی روزانه:  کارهایی را که در طول یک روز می‌خواهید انجام دهید فهرست کرده و ساعت انجام هر کدام از آن‌ها را در این دفتر یادداشت کنید. سعی کنید کارهایی که شما را برای این آزمون‌ها آماده می‌کند در برنامه‌ی خود بگنجانید. آخر هر هفته به ارزیابی عملکرد خود بپردازید و برای برنامه‌ی هفته‌ی بعد خود تصمیم‌گیری کنید.


 

 

2) استفاده از منابع مناسب: بهترین راه برای موفقیت در چنین آزمون‌هایی، آشنایی با نمونه‌سوالات و تمرین و تکرار آن‌هاست. پس از تدریس معلم و مطالعه‌ی دقیق کتاب درسی به حل سوالات کتاب کار و پرتکرار بپردازید و سوالات چهارگزینه‌ای مربوط به آن درس را با استفاده از کتاب‌های آبی و با اعمال زمان، تمرین کنید.


3) شرکت در آزمون‌های برنامه‌ای: هر دو هفته یک‌بار طبق برنامه‌ی راهبردی آزمون‌ها، خود را برای هر آزمون آماده کرده و به ارزیابی و محک زدن خودتان بپردازید تا بتوانید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و در جهت پیشرفت خود قدم بردارید.


4) تلاش و کوشش: لازمه‌ی انجام درست کارها و رسیدن به هدف، تلاش و سخت‌کوشی است. پس در کنار داشتن برنامه‌ی مناسب در به انجام رساندن تک تک آن‌ها، نهایت تلاش خود را بکنید.

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 191


نویسنده
نویسنده : مدیر
تاریخ : [جمعه 29 آبان 1394 ] [ 10:57]
تاریخ

هر درسی ، بدون توجه به ماده ، موضوع و کلاس درس مربوط ، بر اساس یک سری اصول ، عوامل و عملکردهای روانشناختی و تربیتی ، مبتنی است و معلم برای ارائه تدریس موفق و موثر ، باید درباره ی این اصول ، عوامل و پدیده ها ، اطلاعات و تجارب عملی کافی داشته باشد . این عوامل و پدیده ها را می توان به شرح زیر خلاصه کرد :

بازدیدکننده عزیز، دانش آموز هنگامی مطالب و مفاهیم درس را بهتر و آسانتر یاد می گیرد ، که از هر نظر آمادگی لازم را داشته باشد ؛ یعنی هم نیاز به یادگیری را احساس کند و هم بتواند یاد بگیرد و تجارب و آموخته های خود را به موضوع درس جدید ارتباط دهد ؛ از این رو معلم باید راهی برای شروع و مقدمه درس پیدا کند . هدف معلم از مقدمه چینی این است که دانش آموزان را به فضای درس بکشاند و دقتشان را برانگیزد ؛ بطوری که بی اختیار به درس توجه کنند . اگر توجه ی دانش آموزان در هنگام شروع درس جلب نشود ، دیگر به سختی می توان در ادامه ی درس ، توجه ی آنها را جلب کرد . موفقیت تدریس معلم در بیشتر درسها بر دقایق اولیه ی کلاس ، شکل مقدمه ، روش اجرا و نتیجه ای که دانش آموزان از آن می گیرند ، بستگی دارد و اگر معلمی در این مرحله از شروع درس هراسان و مضطرب باشد و بدون اعتماد به نفس عمل کند ، نه تنها در آن درس موفقیتی نخواهد داشت ، بلکه در سایر درسها و در طول سال تحصیلی با مشکل جدی مواجه خواهد شد ؛ مخصوصاً این خطر برای معلم وجود دارد که دانش آموزان او را معلمی ضعیف بدانند.ویژگی های مقدمه:

حواس دانش آموزان را متمرکز کند .

کوتاه باشد . البته مدت آن بستگی به نظر معلم دارد .

آسان و مفهوم آن با سطح سنی و ذهنی دانش آموزان متناسب و هماهنگ باشد .

درس را بطور ضمنی و غیر مستقیم به دانش آموزان معرفی کند .

به تجارب و دانستنی های قبلی دانش آموزان متکی باشد و توجه و دقت آنها را برانگیزد .

انگیزه تفکر و پرسش و پاسخ را در دانش آموزان ایجاد نماید .

دانش آموزان را برای آموختن موضوع جدید تشویق کند .

مراجعه به درس قبلی

معلم در آغاز درس ، ناگزیر است به درس قبلی مراجعه کند ،

تا از میزان و کیفیت یادگیری دانش آموزان آگاه شود و درس را بر پایه ی محکمی قرار بدهد ؛ بخصوص که در بیشتر درسها ، موضوعها کاملاً به هم پیوستگی دارند و دانش آموزان باید این پیوستگی و وحدت را دریابند . معلم در این مرحله از تدریس باید به نکات زیر توجه کند :

معلم ضمن مراجعه به درس قبلی باید دانش آموزان ضعیف و یا آنهایی که خوب مطالعه نکرده اند ، بشناسد و به نقاط ضعف آنها پی ببرد.

اگر موضوع درسی خشک و خسته کننده باشد ، معلم می تواند با تنظیم آن در یک قالب فکری جامع و منطقی ، درس را برای دانش آموزان نشاط انگیزکند .

روش تدریس

نقش اساسی معلم در تدریس این است که موقعیت آموزشی را چنان فراهم و آماده سازد ، که دانش آموزان شخصاً فعالیت کنند .

هیچ یک از روشهای تدریس ، روش قطعی و کامل نیست ؛

بنابراین ، معلم باید از این روشها الهام بگیرد و خود بهترین و مناسب ترین روش را کشف کند ؛ ولی آنچه که مسلم است ، هر قدر روش تدریس ، روش فعالتر باشد ، یعنی دانش آموز شخصاً فعالیت کند ، بفهمد ، اختراع کند و یا اختراعی را بازسازی کند ،می توان امیدوار شد که در آینده فردی بارآید که توانایی تولید و آفرینش را داشته باشد

 

اطلاعا

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 200


نویسنده
نویسنده : مدیر
تاریخ : [جمعه 29 آبان 1394 ] [ 10:43]
تاریخ


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 371


نویسنده
نویسنده : مدیر
تاریخ : [چهارشنبه 29 مهر 1394 ] [ 2:5]
تاریخ
آخرین مطالب ارسالی
صفحات سایت
Search Engine Submission - AddMe
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 75
کل نظرات کل نظرات : 10
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 597
باردید دیروز باردید دیروز : 169
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 56
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 60
بازدید هفته بازدید هفته : 1,630
بازدید ماه بازدید ماه : 12,142
بازدید سال بازدید سال : 68,856
بازدید کلی بازدید کلی : 335,716

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 54.156.37.174
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir

نایت اسکین